Table of Contents Table of Contents
Next Page  358-359 / 568 Previous Page
Information
Show Menu
Next Page 358-359 / 568 Previous Page
Page Background

אלכסנדר לוקצקי

"ד: מנחים

ר מיכאל פרישמן

"ד,

ר יובל כהן

: לקוח

התעשייה האווירית לישראל

הנדסה מכנית

תכנון ואופטימיזציה של

קונסטרוקציה

למערכת

PRT

מהי מערכת

PRT

?

P

ersonal

R

apid

T

ransit

-

תשתית של מסילות רכבת מוגבהות

-

מבוסס על עיקרון

MagLev

-

הגעה למיקום המבוקש במהירות

-

מערכת ירוקה

תתי הרכבות עיקריות

של תכנון

קונסטרוקציה

למסילות

שתאפשר

העברת

נוסעים

תוך ,

כללי על שמירה

הבטיחות

. הנדרשים

ביצוע

אופטימיזציה

עבור

, תכנון

הדורשת

התייחסות

לשימוש

מינימאלי

בחומרי

( הגלם

הורדת

תוך ) עלויות

חוזק על שמירה

. המבנה

מחבר אלומיניום

עמוד תמיכה

פלטת עיגון מבטון וכלונסאות חיכוך

מערכת הכבלים

-

חיבור בין המסילות לעמוד

-

הצורה אינה סטנדרטית

-

מקנה מראה מיוחד

-

מותאם לדרישות מיוחדות עבור ריחוף מגנטי

-

בעל יכולת עמידה במאמצים המתפתחים

-

מורכב בריתוך של פרופילים סטנדרטיים

-

ניתן לצבוע בצבע אקרילי המעניק עמידות בקורוזיה

-

כולל מתקן בטיחות למניעת טיפוס על עמוד

-

חיבור בין העמוד לקרקע

-

פיזור העומסים אל האדמה

-

חלק זה מוחדר לאדמה ומורכב מ

:

מכלונסאות בטון עם זיון פלדה

-

כבלים מפלדה המבוססים על עקרון של גשר תלוי

-

הכבל הראשי מחובר למסילה באמצעות

כבלים אנכיים קטנים יותר

-

לא נוצרים כוחות גזירה גדולים בפרופיל

-

הפרופיל נשאר בשיווי משקל

המערכת בשלמותה

אנליזת התעייפות

אנליזת תהודה

אנליזת מעוותים

תוצרי הפרויקט

תוצאות הפרויקט

מודל מוקטן

עמידה בתנאי חוזק עד מהירות התנועה של

70

ש"קמ

תיק שרטוטים

:

מוגש לתעשייה האווירית

עמידה ברוחות ומשבים עד

200

ש"קמ

מידול המערכת

:

מוגש לתעשייה האווירית

עמידה בתנאי חוזק להתעייפות

סימולציות ואנליזות שונות

:

, מאמצים

, מעוותים

, קריסה

התעייפות ותהודה

בדיקת תדירות עצמית וסכנת התהודה

עמידה בעלויות

(

ביצוע אופטימיזציה

)

סרטון אנימציה

העדר התנגשויות בין חלקי הקונסטרוקציה