

אלכסנדר לוקצקי
"ד: מנחים
ר מיכאל פרישמן
"ד,
ר יובל כהן
: לקוח
התעשייה האווירית לישראל
הנדסה מכנית
תכנון ואופטימיזציה של
קונסטרוקציה
למערכת
PRT
מהי מערכת
PRT
?
P
ersonal
R
apid
T
ransit
-
תשתית של מסילות רכבת מוגבהות
-
מבוסס על עיקרון
MagLev
-
הגעה למיקום המבוקש במהירות
-
מערכת ירוקה
תתי הרכבות עיקריות
•
של תכנון
קונסטרוקציה
למסילות
שתאפשר
העברת
נוסעים
תוך ,
כללי על שמירה
הבטיחות
. הנדרשים
•
ביצוע
אופטימיזציה
עבור
, תכנון
הדורשת
התייחסות
לשימוש
מינימאלי
בחומרי
( הגלם
הורדת
תוך ) עלויות
חוזק על שמירה
. המבנה
מחבר אלומיניום
עמוד תמיכה
פלטת עיגון מבטון וכלונסאות חיכוך
מערכת הכבלים
-
חיבור בין המסילות לעמוד
-
הצורה אינה סטנדרטית
-
מקנה מראה מיוחד
-
מותאם לדרישות מיוחדות עבור ריחוף מגנטי
-
בעל יכולת עמידה במאמצים המתפתחים
-
מורכב בריתוך של פרופילים סטנדרטיים
-
ניתן לצבוע בצבע אקרילי המעניק עמידות בקורוזיה
-
כולל מתקן בטיחות למניעת טיפוס על עמוד
-
חיבור בין העמוד לקרקע
-
פיזור העומסים אל האדמה
-
חלק זה מוחדר לאדמה ומורכב מ
:
מכלונסאות בטון עם זיון פלדה
-
כבלים מפלדה המבוססים על עקרון של גשר תלוי
-
הכבל הראשי מחובר למסילה באמצעות
כבלים אנכיים קטנים יותר
-
לא נוצרים כוחות גזירה גדולים בפרופיל
-
הפרופיל נשאר בשיווי משקל
המערכת בשלמותה
אנליזת התעייפות
אנליזת תהודה
אנליזת מעוותים
תוצרי הפרויקט
תוצאות הפרויקט
מודל מוקטן
עמידה בתנאי חוזק עד מהירות התנועה של
70
ש"קמ
תיק שרטוטים
:
מוגש לתעשייה האווירית
עמידה ברוחות ומשבים עד
200
ש"קמ
מידול המערכת
:
מוגש לתעשייה האווירית
עמידה בתנאי חוזק להתעייפות
סימולציות ואנליזות שונות
:
, מאמצים
, מעוותים
, קריסה
התעייפות ותהודה
בדיקת תדירות עצמית וסכנת התהודה
עמידה בעלויות
(
ביצוע אופטימיזציה
)
סרטון אנימציה
העדר התנגשויות בין חלקי הקונסטרוקציה