Table of Contents Table of Contents
Next Page  388-389 / 568 Previous Page
Information
Show Menu
Next Page 388-389 / 568 Previous Page
Page Background

שם הסטודנט

:

איתי שוחט

שם המנחה

:

מרדכי פלד

הנדסה מכנית

רכיב דחף מנוע רוחבי המסייע לסבסוב

הוספת

מנגנון

הסטה

רוחבית

לנחיר

הפליטה

מנוע של

- טורבו

מניפה

מדגם

F110-GE

כסיוע

לסבסוב

מטוס

מדגם

F-15

.

מנגנון

הסטת

נחיר

פליטה

נקרא טיס- לכלי

מנגנון

דחף

וקטורי

.

הגה

הכיוון

מיועד

לסבסוב

ציר סביב

המטוס

האנכי

למימוש

תמרון

מעגלי

במישור

מקביל

. לקרקע

הנחיר

הוקטורי

יוכל

לתפקד

כגיבוי

להגה

הכיוון

וכהגבר

סבסוב

בעת

ביצוע

פניות

חדות

לשיפור

יכולות

תמרון

בקרבות

. אוויר

תיאור התוצרים

שרטוטי ייצור לרכיבי הדחף הרוחבי

.

רשימת רכיבי הרכש הישימים

.

שרטוט הרכבת המנגנון הוקטורי

.

סימולציה דינאמית של המערכת

.

הוראות בדיקת רכיבים טרם הרכבה

,

הוראות

התקנת המערכת והפעלתה

.

עיקרי

: התכנון

הפרויקט

מספק

פתרון

פשוט

ויעיל

להסטת

נחיר

הפליטה

מנוע של

F110

GE

זווית עד

מקסימלית

של

20°

למטרת

סבסוב

מבלי

לבצע

שינויים

במבנהו

. המורכב

הפתרון

כולל

הכנה

והתקנת

מנגנון

סיבוב

להטיית

נחיר

הפליטה

בסיוע

הזנה

הידראולית

.

בתכנון

הפרויקט

התבצעו

בדיקות

: הנושאים של

רדיוס בין הקשר

הפנייה

המינימלי

לזווית

ההטיה

המקסימלית

נחיר של

. הפליטה

חישוב

כוחות

הגזים

החמים

הפועלים

בנחיר

לצורך

התאמת

צילינדרים

הידראוליים

.

חישוב

זווית

ההטיה

המקסימלית

האפשרית

נחיר של

. הפליטה

התפלגות

, לחצים

טמפרטורות

ומהירויות

הגזים

לאורך

. הנחיר

מהלך של מדויק תכן

הצילינדרים

ההידראוליים

.

חישובי

מאמצים

מכניים

במנגנון

. הסיבוב

דרישות

: עיקריות

ביצועי

עד פנייה

לרדיוס

של מזערי

500[m]

.

הפעלה

בטווח

מהירויות

:של טיסה

0.22 ≤ Mach ≤ 0.95

.

גובה שיא עד תפקוד

של

15[ ]

.

מנגנון

הסיבוב כולל

:

מיסב בית , משלב פין

, מובנה

וברגי

. הידוק

הקוטר

הפנימי

המיסב של

והפין

המשלב

מהודקים

י"ע

תהליך

חיבור

קירור ( כיווץ

) עמוק

להשגת

סיבוב

, מדויק

וללא שקט

. חיכוך