

עומר הינדי
"ד: מנחה
ר חנן גזית
הנדסת תוכנה
פיתוח אפליקציית משחק
Escape Room
במציאות
מדומה
Virtual Reality
דרישות עיקריות
:
•
זיהוי אובייקט מטרה באמצעות משקפי
VR
ומקלדת
'ג/
ויסטיק
.
•
הוספת
אובייקטים תלת ממדיים בזמן אמת על גבי העולם
הווירטואלי
.
•
זיהוי
התערבות של המשתמש במרחב
הווירטואלי
.
•
מודול בינה מלאכותית שמגיב לפעולות השחקן במרחב
.
•
קיום אינטראקציה בין האובייקטים במרחב לשחקן
.
ארכיטקטורת
ממשקים
ארכיטקטורת המערכת
תיאור
המודל
אפליקציית
משחק
שמדמה
בריחה
מחדר
תלת
, ממדי
בדומה
לחוויית
ESCAPE ROOM
במציאות
,
בטכנולוגית
מציאות
. מדומה
מטרת
השחקן
לברוח היא
מהחדר
. הזמן תום לפני
פרויקט
זה
מממש
יכולות
בינה של
מלאכותית
של " חשיבה "ו
החדר
נגד עצמו
כדי , השחקן
למנוע
ממנו
לברוח
ולהכשיל
. אותו