Table of Contents Table of Contents
Next Page  98-99 / 568 Previous Page
Information
Show Menu
Next Page 98-99 / 568 Previous Page
Page Background

עומר הינדי

"ד: מנחה

ר חנן גזית

הנדסת תוכנה

פיתוח אפליקציית משחק

Escape Room

במציאות

מדומה

Virtual Reality

דרישות עיקריות

:

זיהוי אובייקט מטרה באמצעות משקפי

VR

ומקלדת

'ג/

ויסטיק

.

הוספת

אובייקטים תלת ממדיים בזמן אמת על גבי העולם

הווירטואלי

.

זיהוי

התערבות של המשתמש במרחב

הווירטואלי

.

מודול בינה מלאכותית שמגיב לפעולות השחקן במרחב

.

קיום אינטראקציה בין האובייקטים במרחב לשחקן

.

ארכיטקטורת

ממשקים

ארכיטקטורת המערכת

תיאור

המודל

אפליקציית

משחק

שמדמה

בריחה

מחדר

תלת

, ממדי

בדומה

לחוויית

ESCAPE ROOM

במציאות

,

בטכנולוגית

מציאות

. מדומה

מטרת

השחקן

לברוח היא

מהחדר

. הזמן תום לפני

פרויקט

זה

מממש

יכולות

בינה של

מלאכותית

של " חשיבה "ו

החדר

נגד עצמו

כדי , השחקן

למנוע

ממנו

לברוח

ולהכשיל

. אותו